× بستن تبلیغات

























عمومی

عمومی

 

با وجود اینکه نسخه تلفن های هوشمند اندروید اوریو از مرحله بتا خارج شده و کم کم شاهد عرضه آن روی اسمارت فون های مختلف هستیم اما برای ساعت های هوشمند قضیه متفاوت بوده و همچنان ورژن اوریو Android Wear به نسخه نهایی نرسیده است.

حالا تیم پشت این سیستم عامل، بتای جدید اندروید اوریو را برای ساعت های هوشمند منتشر کرده تا مصرف کنندگان با بعضی از ویژگی های جدید آن آشنا شوند. ویژگی هایی که یکی از آن ها را می توانیم توانایی مدیریت کانال های اعلان ها [Notification Channels] بنامیم.

 

برای دریافت بتا جدید Android Wear دو شرط وجود دارد: LG Watch Sport داشته و قبلا هم به عنوان تست کنندگان نسخه بتا ثبت نام کرده باشید.

اکنون می توانید برای بخش هایی که خودتان می خواهید، یک کانال اعلان به وجود آورده و نوتیفیکیشن هایی از آن دریافت کنید. جدا از اینکه قابلیت حذف اعلان بعضی اپلیکیشن های اضافی را هم دارید. ایجاد محدودیت در پس زمینه دومین و آخرین ویژگی مهم بتای اوریو Android Wear به شمار می رود.

اگر باتری ساعت هوشمندتان خیلی برای تان اهمیت دارد، کافیست تغییراتی در پس زمینه ایجاد کنید تا در نهایت ساعت باتری کمتری مصرف کند. متاسفانه بتای اوریو Android Wear فعلا تنها برای ساعت های هوشمند LG Watch Sport انتشار یافته و معلوم نیست چه زمانی شاهد انتشار آن روی بقیه پوشیدنی های اندرویدی هستیم.

نوشته شده در دوشنبه 30 بهمن 1396ساعت 15:06 توسط افسانه عبدالهی|

در حالی که یک هفته پیش اندروید 8.1 روی دیوایس های نکسوس و پیکسل عرضه شد، حالا نوبت به Android Wear رسیده تا میزبان اوریو باشد. اندکی بیشتر از یک ماه پیش در اخبار خواندیم که اندروید اوریو، در قالب نوعی برنامه بتا به دست دارندگان LG Watch Sport می رسد؛ اما به نظر می رسد که این فاز به پایان رسیده و از امروز، پوشیدنی های مبتنی بر اندروید ویر، نسخه اوریو را دریافت خواهند کرد.

این خبر توسط یکی از سخنگویان گوگل تایید شده اما هنوز نمی دانیم که کدام پوشیدنی ها از این نسخه از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهند کرد. گوگل می گوید که زمان بندی انتشار به روزرسانی جدید، بسته به هر تولیدکننده متغیر خواهد بود؛ بنابراین برخی مدل ها ممکن است دیرتر از سایرین آپدیت شوند.

 

 

 

از جمله تغییراتی که اندروید ویر اوریو در پوشیدنی کاربران به وجود می آورد می توان به تنظیمات میزان قدرت ویبره نوتیفیکیشن ها، گزینه ای به نام تاچ لاک برای غیرفعال سازی روشن شدن صفحه هنگام لمس نمایشگر، پشتیبانی از زبان های بیشتر و بهبودهای باتری اشاره کرد.

در نهایت گفتنی است که تا به این لحظه، ظاهراً تنها دارندگان LG Watch Sport هستند که به روزرسانی اوریو را دریافت کرده اند. بیلد اندروید ویر اوریو، همان بیلد 2.6.0 سابق است اما همانطور که در تصویر پایین می توان دید، این بار تحت عنوان Android OS 8.0.0 شناخته می شود.

 

 
نوشته شده در دوشنبه 30 بهمن 1396ساعت 14:52 توسط افسانه عبدالهی|

 اگرچه محبوبیت ساعت هوشمند اپل طی سال های اخیر به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده، این کمپانی ساکن کوپرتینو کماکان تمایلی به انتشار آمار مربوط به فروش اپل واچ نشان نمی دهد. با این حال، کاملاً واضح است که اپل واچ حالا از هر زمان دیگری موفق تر است و با گذشت هر سال، به فروش بیشتری دست پیدا می کند.

در جریان تماس اخیر اپل با سرمایه گذاران، مدیرعامل این کمپانی، تیم کوک اعلام کرد که فروش اپل واچ طی سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، بیشتر از هر زمان دیگری بوده و رکوردشکنی کرده است. «این بهترین سه ماهه ما برای اپل واچ بود که رشد 50 درصدی درآمد و واحدهای عرضه شده به بازار را رقم زد و به رشد دو رقمی در تمام مناطق جغرافیایی منجر شد. همچنین فروش اپل واچ سری 3 تا دو برابر نسبت به فروش سری 2 در یک سال پیش بیشتر بود.»

با در نظرگیری این موضوع، احتمالاً جای تعجب نخواهد داشت که بدانیم اپل واچ حالا محبوب ترین ساعت در میان تمام دسته بندی های این محصول به شمار می رود. علی رغم عدم انتشار آمار رسمی از سوی اپل، موسسه Canalys مدعی شده که طی سه ماهه گذشته، 8 میلیون اپل واچ به فروش رفته و این رقم برای سال کامل 2017 به 18 میلیون واحد می رسد.

در این بین، فرانسیسکو جرونیمو، تحلیلگر موسسه IDC در توییت تازه خود اعلام کرده که محبوبیت اپل واچ سبب شده تا فروش این پوشیدنی، از مجموع فروش صنعت ساعت‌سازی سوئیس پیشی بگیرد. بنابراین حداقل طی سه ماهه اخیر، اپل بزرگ ترین تولیدکننده ساعت در جهان بوده است.

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 14:05 توسط افسانه عبدالهی|

 در این مطلب قصد داریم با نحوه و ملاک های قیمت گذاری در یک پروژه معماری آشنا شویم. قبل از هر چیزنکته ی مهم این است که در ابتدا و قبل از شروع به کار و انجام پروژه باید قیمتی را تعیین بکنیم و بعد از توافق با کارفرما کار را شروع کنیم. اما این توافق چجوری میتونه به نفع شما تموم بشه و نحوه محاسبه هر پروژه بر چه اساس است؟ در این مقاله به این نکته می پردازیم که با توجه به چه نکات و اامان هایی تا چه حد و اندازه ای میتوان از کارفرما جذب سرمایه کرد. در ضمن قبل از اینکه این مقاله رو بخونید بهتون توصیه میکنیم پست معماری و بازار کار اون رو حتما مطالعه کنید تا درک بهتری از مقاله فعلی به دست بیارید و در نهایت نتیجه ی خواندن این دو مقاله به خط فکری شما نظم خوبی خواهد بخشید مخصوصا اگر در ابتدای این مسیر هستید.

برای این کار اول از همه باید یک سری از مسائل را روشن کنیم مثلا” این که پروژه سفارشی است و امکاناتی که کارفرما از ما خواسته به خوبی در طرح پیاده کرده ایم یا نه و امکاناتی فراتر از خواسته های کارفرما که در طرح ایجاد کردیم مورد استقبال گرفته یا نه و یا وضعیت مالی کارفرما یا متراژ و اندازه ی پروژه و حتی وقتی که صرف انجام پروژه می کنیم و یا هر عاملی که می توانیم به وسیله ی آن مشتری و کار فرما را در پرداخت هزینه ها متقاعد و راضی کنیم.
نظر شخصی من این است که وقت صرف شده درجه ی آخر را در قیمت گذاری دارد چرا که ممکن است با توجه به توانایی هر شخص دو پروژه با کیفیت های یکسان در دو زمان متفاوت توسط دو نفر با توانایی های متفاوت انجام گیرد.
پس مهم ترین عامل برای قیمت گذاری توافق بین شما و کار فرما است.

اما یک سری اصول برای رسیدن به این توافقات وجود دارد و چون رقابت این مسئله ی قیمت گذاری را سخت تر خواهد کرد و به زبان ساده تر چون دست زیاد است پس باید طبق اصول این کار را انجام دهیم.
مورد پر اهمیت دیگر در مسئله ی قیمت گذاری پروژه معماری قطعا ” تورم” در جامعه می باشد که قیمت های ما را به روز می کند .
سابقه ی کار طراحی و زمانهایی که جدا از خود پروژه برای پیگیری امور و مشاوره و … صرف کرده اید هم از دیگر موارد تعیین قیمت است.

 

برای نوع پروژه معماری و سابقه ی طراحی هم ضریب در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال :
پروژه ای که در داخل کشور انجام شده و در تنوع و تعداد زیاد – ضریب ۱
پروژه ای که در داخل کشور انجام شده و در تنوع و تعداد محدود – ضریب ۲
پروژه ای که در داخل کشور انجام نشده است و نمونه ی خارجی محدود دارد – ضریب ۴
پروژه ای که در داخل کشور انجام نشده است و نمونه ی خارجی هم ندارد – ضریب ۸
سابقه ی طراحی از ۱ تا ۲ سال – ضریب ۱
سابقه ی طراحی از ۲ تا ۴ سال _ ضریب ۵/۱
سابقه ی طراحی از ۴ تا ۶ سال – ضریب ۲
سابقه ی طراحی از ۶ تا ۸ سال – ضریب ۵/۲
سابقه ی طراحی از ۸ تا ۱۰ سال _ ضریب ۳
سابقه ی طراحی از ۱۰ سال به بالا – ضریب ۵/۳
قیمت پروژه = متراژ کلی بنا * هزینه ی هر متر طراحی (طبق جداول تصویب شده ی نظام مهندسی ) * ضریب تجربه و سابقه * ضریب نوع پروژه

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 9:16 توسط افسانه عبدالهی|

  امروز می خواهیم راجع به ۵ کاربرد ۳d max در معماری برای شما صحبت کنیم.
باید بدانیم نرم افزارهای سه بعدی مخصوصا” تری دی مکس کاربردهای بسیار زیادی در زمینه های مختلف از جمله صنعت – هنر و … دارد و از کاربردهای این نرم افزار در زمینه های صنعت و هنر می توانیم به بازی سازی و یا جلوه های ویژه ی سینما اشاره کرد. ولی در زمینه معماری کاربرد های مختلفی از دوره دانشجویی خواهد داشت تا دوره های حرفه ای پروژه های طراحی پس باید سعی کنیم اون رو اصولی یاد بگیریم برای این کار میتونید پست های آموزش ۳d max رو از وبسایت ما رایگان بخونید و تو این زمینه به بالاترین درجه حرفه ای در این نرم افزار برسید.

این نرم افزار به غیر از صنعت و هنر و… در زمینه ی معماری کاربرد بسیار فراوانی دارد که از جمله ی آن ها می توانیم به طراحی داخلی – طراحی نما و … اشاره کنیم.
معماران از نرم افزار تری دی مکس برای نمایش اولیه یا همان پیش نمایش بناها و دکورهایی که هنوز به مرحله ی اجرا در نیامده اند هم استفاده می کنند.
نرم افزار تری دی مکس داراری روش های گوناگون برای ساخت مدل ها است و با کمک ویرایشگرهای قدرتمند به مدل سازی کمک ویژه می کند.
در این نرم افزار سه روش اصلی برای مدل سازی داریم:

Mesh Poly / Patch / NURBS

 

که در واقع همان فایل تصویری خروجی از محیط این نرم افزار است و توسط موتور رندر تهیه می شود وبهترین راه برای انتقال و ارائه ی تصویری ایده های ما به کارفرما می باشد.
معروف ترین پلاگین رندر در این نرم افزار و بین معماران V-Ray می باشد که از نظر کیفیت بسیار بالا است.
هم چنین از دیگر کاربردهای نرم افزار تری دی مکس در این زمینه می توان به سازگار بودن آن با بهترین موتورهای رندر اشاره کرد .

 

وقتی صحبت از کاربرد ۳d max به میان می آید باید یکی دیگر از کاربردهای مهم آن را معرفی کنیم. از دیگر از کاربردهای دیگر این نرم افزار می توانیم به وجود آبجکت ها و پلاگین های فراوان برای سرعت بخشیدن و راحت تر کردن کارها و هم چنین امکان به وجود آوردن انواع طرح های پیچیده و کانسپت ها بدون هر نوع محدودیتی اشاره کنیم.

یکی دیگر از موارد کاربرد ۳d max  این است که به وسیله ی Import کردن مدل های ساخته شده در نرم افزار های دیگر را استفاده کنیم و هم چنین این امکان را داشته باشیم که فایل های CAD را داخل این نرم افزار لینک کنیم و یا پلان های دو بعدی را در این نرم افزار به سه بعدی تبدیل کنیم.

 

 معماری

 

 

که در ابتدا هم به آن ها اشاره کردیم . در واقع به وسیله ی این نرم افزار امکان ایجاد صحنه های خارجی و ارائه ی انواع نما با دیتیل های زیاد از جمله نماهای رومی و کلاسیک – آجر نسوز _ کامپوزیت و … را داریم و هم چنین این نرم افزار برای ارائه ی انواع فضا ی سبز و خانه های ویلایی هم بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
در زمینه ی طراحی داخلی هم برای ایجاد انواع صحنه های داخلی از جمله آشپزخانه و با امکان ارائه ی تمامی رنگ ها و متریال ها ی موجود در بازار منایب می باشد.

 

 

 

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 9:18 توسط افسانه عبدالهی|

 با سلام و آرزوی سلامتی برای شما دوستان طراح شیدی عزیز.

امروز با جلسه ی پنجم از آموزش تری دی مکس قدم به قدم انیمیشن و متحرک سازی و باعنوان ساخت انیمیشن با متن در خدمت شما عزیزان هستم.
به عنوان مقدمه ی کار امروز باید خدمت شما عرض کنم که استفاده از متن و نوشته در ساخت انیمیشن یک تکنیک بسیار جذاب می باشد که هر شخص می تواند در نرم افزار تری دی مکس از آن بهترین استفاده را ببرد. در این جلسه از آموزش ما قصد داریم به چگونگی استفاده از متن و نوشته در انیمیشن بپردازیم. امیدوارم که این مبحث برای شما کار آمد و مفید باشد.
در ابتدای کار و در مرحله ی اول View Port یا نمای پرسپکتیو را به کمک کلید میانبر Alt + W به صورت تمام صفحه نشان می دهیم و بزرگنمایی می کنیم .بعد از آن با دقت کافی یک متن را به صورت دلخواه در نمای پرسپکتیو وارد می کنیم.
برای این کار روی عنوان Create در بالای صفحه و سمت راست کلیک کرده و آیکون shape را انتخاب می کنیم وگزینه ی text را از قسمت object type کلیک می کنیم و با زدن دکمه ی backspace از روی صفحه کلید متن پیش فرض تری دی مکس را حذف می کنیم و متن جدید را وارد می کنیم .
ساخت انیمیشن با متن
بعد با استفاده ازقسمت Modify و تایپ گزینه ی Extrude متن مربوطه را به صورت سه بعدی در می آوریم و با وارد کردن عدد در فیلد مقابل گزینه ی Amount به آن مقدار می دهیم . در آینده در قسمت آموزش قدم به قدم تری دی مکس حتما” مبحثی با این عنوان برای وارد کردن متن و نوشته و سه بعدی کردن و تنظیمات آن قرار می دهم تا به صورت جزیی تر از این مبحث استفاده کنید.
ساخت انیمیشن با متن
حال با استفاده از کلید میانبر W یا ابزار جابه جایی Move متن خود را در جای مناسبی از صحنه قرار می دهیم و با Scale و Rotate متن خود را به صورتی که دوست داریم قرار می دهیم و بعد روی کلید Auto Key در پایین پنجره ی اصلی برنامه کلیک می کنیم تا به رنگ قرمز تبدیل شود و فعال شود.
ساخت انیمیشن با متن
در مرحله ی بعدی در قسمت بالای پنجره ی اصلی تری دی مکس و در نوار منوها روی گزینه ی Modifiers کلیک می کنیم و از منوی کشویی که ظاهر می شود برای ما گزینه ی Parametric Deformers را کلیک می کنیم.
باز مجددا” زیر منوی دیگری برای ما باز خواهد شد که از این زیر منوی ظاهر شده گزینه ی Ripple را انتخاب می کنیم.
ساخت انیمیشن با متن
در این حالت در پانل دستورات تنظیمات مربوطه و پارامترها برای ما مشخص و ظاهر خواهد شد و ما در کادرمقابل گزینه ی Wave Length مقدار عددی ۲۵ را وارد می کنیم.
کار بعدی که انجام می دهیم این است که مکان نمای ماوس را بر روی لغزنده ی فریم ها قرار داده و آن را به فریم ۱۰۰ درسمت راست نوار Time Line می کشیم. در کادر مقابل گزینه ی Phase هم مقدار عددی ۱۰ را وارد می کنیم وبعد از آن روی کلید Auto Key هم کلیک می کنیم و آن را غیر فعال کرده و از حالت انتخاب خارج خواهیم کرد.
ساخت انیمیشن با متن
در آخر برای این که انیمیشن ایجاد شده و نتیجه ی کار خود را مشاهده کنیم کلید Play را از قسمت کلیدهای کنترل پخش انیمیشن در پایین صفحه ی اصلی و سمت راست کلیک می کنیم.
ساخت انیمیشن با متن
نکته ی قابل ذکری که در آخرباید بگویم این است که در یک انیمیشن یا تصویر متحرک می توان شکل های مختلفی را با تنظیم کردن فریم کلیدی مربوط به خود ایجاد کرد و حتی آن ها را ویرایش کرد.
امیدوارم از ساخت انیمیشن با متن لذت برده باشید.

نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1396ساعت 16:09 توسط افسانه عبدالهی|

 امروز با جلسه ی اول از آموزش قدم به قدم نرم افزار فتوشاپ در خدمت شما عزیزان هستم. در این جلسه به بررسی ابزارهای فتوشاپ می پردازیم.

زمانی که با فتوشاپ کار می کنیم متوجه می شویم که معمولا” هر عملیاتی را می توانیم به روش های مختلفی انجام بدهیم. برای این که از قابلیت های وسیع ویرایش در فتوشاپ بهترین استفاده را ببریم در درجه ی اول باید با محیط کاری این نرم افزار آشنا شویم و در واقع آشنایی کامل ابزارهای فتوشاپ به ما کمک شایانی می کند.
برای وارد شدن به نرم افزار بر روی آیکون Adobe Photoshop دو بار کلیک می کنیم. اگر آیکون فتوشاپ را روی دسکتاپ ندیدیم از مسیر زیر آن را پیدا می کنیم:

Start > All Program > Adobe Photoshop

راه اندازی فتوشاپ
بعد از باز شدن نرم افزار وارد فضای اصلی و محیط نرم افزار فتوشاپ می شویم که دارای بخش های مختلفی مثل منوها و پنل هایی است که امکان دسترسی سریع به ابزارها و… را فراهم می کند.
هم چنین با نصب پلاگین ها می توانیم دستورات جدیدی را به منوها اضافه کنیم.
دوستان بلافاصله بعد از باز کردن نرم افزار کلید های ترکیبی Ctrl + Alt + Shift را نگه دارید تا تنظیمات به حالت پیش فرض برگردد و بعد روی گزینه ی Yes کلیک کنید تا فایل تنظیمات حذف شود. معمولا” هنگامی که در حال کار روی پروژه ی خود هستیم نیاز به برگرداندن تنظیمات به حالت پیش فرض نداریم ولی با این حال قبل از هر جلسه ی آموزشی برای اینکه اطمینان داشته باشیم که آنچه در تصویر می بینید با درس مطابقت دارد این کار را انجام می دهیم.
در گوشه ی بالا و سمت چپ محیط کار نرم افزار فتوشاپ علامت این نرم افزار با حروف مخفف PS نشان داده شده است.

معرفی فتوشاپ
نوار منو یا menu bar

به صورت افقی در بالای صفحه قرار دارد که تمام امکانات در آن قرار دارد و بر اساس کارایی هایی که دارند سازماندهی شدند. از جمله:
منوی File  دستورات مربوط به فایل ها
منوی Edit  کار با حافظه و فرامین ویرایشی
منوی Image  کار روی تصاویر و تغییر اندازه
منوی Layer  مدیریت لایه ها
منوی Type  مربوط به تایپ متن
منوی Select  انتخاب تصاویر و ویرایش آن
منوی Filter  جلوه های ویژه برای تصاویر
۳D  فرامین کار در محیط سه بعدی
منوی View  تنظیمات نحوه ی نمایش تصاویر
Help  کمک گرفتن از نرم افزار فتوشاپ

منوی اصلی فتوشاپ
نوار تنظیمات یا Options bar

در قسمت زیری Menu Bar قرار دارد و شامل تنظیمات مربوط به یک ابزار می باشد که هنگام استفاده از هر ابزار می توانیم آن ها را گزینش کنیم و حالت گزینه های این نوار در مراحل مختلف کار با نرم افزار و انتخاب ابزارهای متفاوت دائما” تغییر می کند و با تنظیم این نوار می توانیم سریع تر و بهتر کار بکنیم.

option bar در فتوشاپ
برای نمایش و مخفی کردن این Options Bar روی نوار منوی Window در بالای صفحه کلیک چپ کرده و زیر منوی Option را کلیک می کنیم.

مخفی کردن option bar در فتوشاپ
نوار ابزار یا Tools panel

به صورت عمودی و در سمت چپ محیط نرم افزار قرار دارد که با کلیک روی فلش دوتایی سمت چپ این نوار ابزار می توانیم آن را به صورت تک ستونه و دو ستونه مشاهده کنیم . دوستان سعی کنید همیشه این نوار ابزار رو در حالت دو ستونه که بهترین حالت برای آن است نگه دارید تا دسترسی به همه ی ابزارها آسانتر باشد.
نوار ابزار شامل ابزارهای انتخاب(A) – ابزارهای ویرایشی (B) – ابزارهای برداری (c) و ابزارهای نمایشی (D) می شود.

اینم به کارت میاد:  آموزش فتوشاپ جلسه 2 : آشنایی با محیط فتوشاپ

نوار ابزار فتوشاپ
برای نمایش یا مخفی کردن این نوار ابزار هم روی نوار منوی Window رفته و زیر منوی Tools را کلیک می کنیم.

مخفی کردن نوار ابزار در فتوشاپ

نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1396ساعت 16:08 توسط افسانه عبدالهی|

 سامسونگ و معرفی مجموعه‌ای کامل از لوازم صوتی و سرگرمی خانگی (به همراه گالری تصاویر)

پس از عرضه‌ی موفق بلندگوهای سری «Shape» به ویژه M7، غول کره‌ای تصمیم گرفته تا مدل کوچک‌تر آنرا که M5 نام گرفته، در CES 2014 معرفی کند. این محصول دارای سه خروجی صدا است و تمامی فناوری‌های پخش بی‌سیم به کار رفته در برادر بزرگ‌تر خود را نیز به ارث برده است که می‌توان آنرا از طریق اپلیکیشن Shape کنترل کرد یا به شبکه‌ی خانگی متصل نموده و از هرجای خانه بر روی آن موسیقی پخش کرد.

معمولا کیفیت پخش صدای خود تلویزیون‌ها چندان رضایت بخش نیست، برای همین مردم معمولا به باند‌های دراز و باریک پخش صدا روی می‌آورند که به سادگی به تلویزیون متصل شده یا بر روی آن قرار می‌گیرند. سامسونگ هم که از سلیقه‌ی کاربران خوره‌ی موسیقی باخبر است، دو باند صوتی با طراحی متفاوت را نیز به همراه دیگر محصولاتش در معرض نمایش گذاشت که HW-H750 و HW-H600 نام دارند. دستگاه اولی، دارای یک لبه‌ی خمیده است، 320 وات قدرت دارد و می‌توان اغلب تلویزیون‌های 32-74 اینچی را بر روی آن قرار داد. اما مدل H600، بسیار سبک و باریک است، صدای 4.2 کاناله تولید می‌کند و می‌توان آن را بر روی لبه‌ی بالایی تلویزیون نصب کرد.

در کنار همه‌ی این‌ها، سامسونگ از HT-H7730WM، یک سیستم سینمای خانگی با 6 بلندگو، قابلیت پخش دیسک‌های بلوری و تصاویری با کیفیت 4K و امکان تولید صدای 6.1 یا 9.1 کاناله نیز پرده برداشت که از فرمت قدرتمند DTS Neo: Fusion II هم پشتیبانی می‌کند.

در آخر باید به سیستم صوتی پرقدرت  سامسونگ، یعنی یک سیستم استریوی جدید از خانواده «GIGA» اشاره کرد که 2500 وات توان خروجی داشته و به یک ساب و ووفر دوقلوی 15 اینچی مجهز است. این سیستم پرتوان همچنین  از فناوری پخش بلوتوث Hi-Fi سامسونگ هم بی‌بهره نمانده است. در ادامه گالری تصاویر این محصولات جذاب را از دست ندهید.

 

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 9:19 توسط افسانه عبدالهی|

بلندگوهای لیبراتون وارد بازار کشور شدند

بلندگوهای دانمارکی لیبراتون با طراحی خاص اسکاندیناویایی در چهار مدل Zipp ،live ،loop و Lounge در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

تکنولوژی های Airplay و DLNA بکار رفته در این بلندگوها به کاربران موبایل های هوشمند با سیستم‌های عامل iOS و اندروید این امکان را می‌دهد که با محدودیت‌ها و ضعف های پخش بلوتوث خداحافظی کرده و از کیفیت بالا و برد بیشتر بی‌سیم لذت ببرند.

فناوری Full Room بکار رفته در این بلندگوها بصورت 360 درجه صدا را در تمامی جهات پخش می‌کند و شنونده، صدای بلندگو را در تمام فضا بطور یکسان دریافت می‌کند.

پوشش خاص این بلندگوها در رنگ های متنوع و از جنس پشم ایتالیایی است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون محل قرارگیری بلندگو، رنگ پوشش آن‌ را تغییر دهند.

Classic-Collection

مدل Zipp لیبراتون، قابل شارژ و قابل حمل بوده و بین 6 تا 8 ساعت امکان پخش صدا را برای کاربر به همراه می‌آورد. لازم به ذکر است که بلند‌گو‌های لیبراتون علاوه بر قابلیت پشتیبانی از فناوری های Airplay و DLNA، از طریق بلوتوث و سیم با کانکتور 3.5 میلیمتری نیز قابل استفاده هستند.

محصولات لیبراتون هم‌اکنون با یک سال گارانتی تعویض شرکت نامداران ارتباطات همراه در دسترس دوستداران تکنولوژی و موسیقی قرار دارند.

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 9:20 توسط افسانه عبدالهی|

 اسپیکر شاعرانه‌ای که انرژی خود را از یک شمع می‌گیرد

ایده‌ی اولیه‌ی کار به اندازه کافی تاثیرگذار است؛ شمعی که انرژی لازم برای پخش موسیقی را فراهم می‌کند. بی نیاز از هر کابل یا باتری بلندگوی روبروی شما قادر است انرژی خود را از انرژی حرارتی شمع به کمک مبدل‌های دما –الکتریکی تامین کند ضمن آنکه می‌توانید از روشنایی اندک اما زیبای شمع نیز به تنهایی بهره ببرید. شما همچنین می‌توانید به کمک تلفن هوشمند خود موسیقی دلخواهتان را از طریق بلوتوث پخش کنید.

مخترع ابزاری که دیدید گینلوکا گامبا است که اولین بار احساس بدش در مورد بلندگوی بی‌سیم‌اش که چندان زیبا و دلچسب نبود موجب شد تا تصمیم بگیرد شاعرانه ترین بلندگوی دنیا را بسازد، که البته گویا در این راه تا حد زیادی نیز موفق بوده است. Gamba که در خصوص اثر دماالکتریک (peltier-effect) چیزهایی خوانده بود تصمیم گرفت با استفاده از این ایده‌ی اولیه بلندگوی مخصوص به خودش را بسازد.

pelty-3

این ابزار قادر است با استفاده از انرژی یک شمع به مدت پنج ساعت به وسیله‌ی بلوتوث به پخش موسیقی بپردازد. اجزای مختلف آن نیز به صورت دستی از چوب، سرامیک و شیشه ساخته شده اند و در دو رنگ سفید و سیاه به قیمت 229 دلار در دسترس خریداران است.

خریداران همچنین می‌توانند از گزینه‌های متعدیی همچون انتخاب نوع سرامیک به کار رفته یا درج نام یا جمله‌ی مورد علاقه شان بر روی آن نیز بهره ببرند که این ابزار را به هدیه‌ای فوق العاده برای دوستان و آشنایان بدل می‌کند.

نوشته شده در يکشنبه 29 بهمن 1396ساعت 9:20 توسط افسانه عبدالهی|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ